من همینو استفاده میکنم ولی نی رو در میارم بچه نمیتونه شیر بخونه نی باشه
من 2 تا اونت گرفتم ولی بچم عاشق اینه خیلی هم راحته باهاش من برای اب خوردن گرفتم ولی شیشه شیر اصلیش شد 😃
خیلی خوبه منم استفاده میکنم من وقتی دخترم دراز میکشه نی رو برمیدارم ولی وقتی نشسته میخواد شیر بخوره یا رو رورک نی رد میزارم راحت میک میزنه میاد بالا حتی اب پرتقال اینام میریزم با نی میخوره
من مدل نی دار داشتم اما بیبی لند نبود خوبه تقریبا میشه گفت فرقی با معمولی نداره بچه کمتر هوا میخوره دیگ
خیلی عالیه فقط من نیشو دراوردم
منم ا همین استفاده میکنم خیلی خوبه فقط اون نی رو دراوردم بنظرم یکم سخت میاد بچه خسته میشه
اینا انتی کولیکه برا وقتی دلدرد بودن
الان اگر داری نیو در بیار
من دارم ازش نی نیست که ضد کولیک هست
من اونت دارم عالیه
نی در واقع ضد کولیک هست استفاده ازش هم خیلی راحته
تا حالا نداشتم مارک بیبی لند و تجربه ندارم اما اونت دارم عالی هست حرف نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.