من بچه دومم رو اتفاقی باردار شدم و هضمش برام سخت بود وقتی متوجه شدم
ولی نگهش داشتم چون اتفاقی بود که افتاده بود و گناه داشت دلم نمیومد
وقتی هم که بدنیا اومد خیلی برا بچه اولم غصه میخوردم که هنوز زود بود و اون نیاز داشت که تمام حواسمون ب اون باشه
ولی خب مدیریت کردیم و بیشتر وقتمون رو برا دختر بزرگم میذاشتیم
الانم که دومی بزرگتر شده باهم بازی میکنن دوسدارم و لذت میبرم
و بارها خدارو بخاطر وجود جفتشون شکر میکنم
من عزیزم سقط کردم پسرم هشت ماهش بود اصلا شرایطشو نداشتم بچه دوم بیارم زمانی باردار شدم که به دلایلی وضع مالیمون خراب شد مشکلات زیادی داشتیم واقعا نمیتونستم نگهش دارم 💔
من تو ۷ ماهگی بچه ام خداخواسته باردار شدم تو ۳۹ هفته بچه ام بدنیا اومد ریه اش تشکیل نشده بود و خدا دوباره ازم گرفتش😢من لحظه ای به سقطش فک نکردم چون از گناهش ترسیدم
ماهلین و ناخواسته باردار شده بودم نگه داشتم ولی یک ماه پیش یکی هم سقط کردم ،ماهلین و پسرم مهدی هم نه سال فاصله دارن با هم
منم نگه داشتم گناهه بندازی میگن خیلی بد بیاری برات میاره
خدا خودش کمک میکنه بزرگشون میکنیم ایشالا
من نگه نداشتم
چون بچم ۸ ماهش بود و شیر مادر میخورد فک کردم اگه نگه دارم در حق بچه اولم ظلم میکنم و شرایط مادیمون هم اصلا خوب نبود
من نگه داشتم خیلیم راضی و خوشحالم خداروشکر اولش خیلی ناراحت شده بودم دیگه منتظریم دنیا بیاد به سلامتی
بلع عزیزم الان باردارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.