۵ پاسخ

😔😔مای بیبی و شیرخشک هر روز یه قیمت جدیدی دارن

آدم دارا هم سخته دیگه بخره
ناراحت نباش خدا کریمه

لعنت ب این دنیا😔😔😔چخبرتونه اخه لعنتی ها

ای خدا 🫠🙁🙁🙁

جدیدا گرون شده شیرخشک؟؟

سوال های مرتبط

مامان علی و اسما🐥🌱 مامان علی و اسما🐥🌱 ۳ سالگی
مامان مهوا مامان مهوا ۱۵ ماهگی
مامان ۳ فندوق مامان ۳ فندوق ۱۵ ماهگی