۱۳ پاسخ

۳تومنه
من دارم عصای دستمه

فک‌کنم شبیه اینو مامانم خریده برا پسرم البته ۵ ماه پیش ، ۱۵۰۰ فکر کنم

۳ تومنه

من تو ایام عید پرسیدم2400

این عالیه من از یکسالگی تاالان خریدم هرروز دارم استفاده میکنم جنسش خیلی خوبه آخ نگفته این مدل برای ژیرون یدونه ام مدل جیپ گرفتم برای توی خونه بازی میکنه حیلی راضی ام پارسال 1100 خریدم چقدر گرون شده😅

بهمن ماه جاریم برا تولد دخترم خریده بود2900

بنظرم اینا هزینه اضافس پول بزارروش ۳ چرخه دوچرخه ایی چیزی بخر

ب درد بچه۹ ماهه میخوره؟

۲ تومن

یعنی بچه ی 7 ماهه می‌تونه استفاده کنه

2800بود

سلام من 2200 خریدم چنو روز بعد رفتم گفت بار جدید آوردیم 2700

۲۸٠٠ بود

سوال های مرتبط

مامان نازلی مامان نازلی ۱۱ ماهگی