من ازکوثر رفتم ام آری ای خیلی رسیدگی داشتن خوب بود
کوثر . ام ار آی بعد از،زایمان واسه هزینه بالا تر بیشتر نگرت میدارن
ام آر آی سال۹۸ زایمان طبیعی داشتم خیلی اذیتم کردن، ولی توی بخش اومدم اوکی بود
هزینه اش خیلی فرقشه
با این مشکلی نداری؟
کوثر بهتره
من کیست داشتم ام ار ای عمل کردم خیلی راضی بودم از تمیزی و رسیدگیشون و نظمشون و خلوت هم بود تو هراتاق دوتا تخت. اما زایشگاهشو نمیدونم چطور باظه
من کوثر بودم خیلی راضی بودم
من خودم کوثر بودم
ام ارای دیدم هزینه مشکل نداری ام ار ای اگر هزینه مهمه کوثر
من کوثر وی آی پی بودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.