۲ پاسخ

من دخترم۳روز تب داشت یهو میرفت بالا
هرکاریم کردم تنشویه پیاز گذاشتم کف پاش
گلاب زدم ب بدنش
شیاف زدم
پاراکید و پروفن دادم
اخرم بردم دکتر امپول زد و چرک خشکن داد خوب شد

من تب بچمو اگه شدید باشه با تنشویه میارم پایین

سوال های مرتبط