۸ پاسخ

پاشویه
حتما پاشویه کن پارچه هم نمدار کن بزا رو پیشونیش و جاهایی ک گرمه
ولی حواست باشه آبش سرررررد نباشه لرز بگیره

عزیزم اگر دیدی۴ساعت بعد پاراکید نیومد پایین شباف۱۲۵بزاربراش.پاشویه کن.دستمال بااب ولرم بزار روپیشونی یا ران پا.واینکه دیدی قطع نمیشه حتما حتما ببر دکتر.باگلاب اگر اینکارارو کنی خب بهتره.

خونه رو خنک نگه دار لباساشو کم کن زیادم بغلش نکن گرمای بدنت حرارتشو بالا میبره فک کنم شیاف هم بتونی استفاده کنی براش

اگه پاراکید دادی باید۴ساعت دیگه تمدیدکنی اگه پایین نیومد ببردکتر اگه تبش بالا باشه خطرناکه
برای دخترمن شیاف دادن تبش بالا بود

اول شیاف استامینوفن 125 بزار براش تا چهل دقیقه صبر کن دیدی پایین نیومد بروفن بهش بده 3سی سی میتونی بدی به وزن 10کیلو اگر وزنش کمترره 2سی سی بده

دیگه الان یکسالش شده فکرکنم باید شربت بدی بجای قطره

پاشویه کن یا شیاف استامینوفن 125 بزار
من این کارارو میکردم تب آراد میومد پایین

شربت ایبروفن بده

سوال های مرتبط