اره خودش نگه میداره فک کنم دوماهی میشه
شبا هم خودش نگه میداره میخوره تموم که شد شیشه رو پرت میکنه اونور میخوابه
خودش نگهمیداره خیلی وقته از همون چهارماهگی اینا
پسر من بلده ولی شیر نمیخوره و خودم باید با ناز و ادا و شعر بهش بدم، واسه همین اصلا نمیدم دستش. خودشم دیگه تنبلیش میشه و یه دقیقه هم میدم دستش تا میام پیشش شل میکنه دستاشو😀
خودش یاد گرفت والا یه ماهی هست میگیره
پسر اولم اصلا من شیر درست میکردم تو این سن شیشه رو میبرد خودش سرش میذوشت بالش میخورد
حالا آقا کیهان با هزارتا ادا ۶۰تا شیر بخوره🥴
کیهان شیرخودمو ترجیح مبده
پسر من از ۳ ماهگی شیشه میگرفت غذا هم ماشاااله زیاد میخوره بنظرم شکمویی ارثیه خودم و شوهرمم شکموییم😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.