دکتر باقری ساوس؟ادرسشو میدین
دختر بزرگم ۱۰ سالشه و اگه باقری نبود هم خودم هم بچم از بین میرفتیم و الان دوقلو هام ۱ ساله و نزدیک ۱۱ ساله پیشش میرم چ برای چکاپ چه هرمشکلی و سر دوقلو هامم دکترم بود و سزارینم خودش بود عالیه
مامان پناه لباس فروشی خوب تو ساوه کجا هست ؟ برای بچه
من دکتر باقری عملم کرد خیلی راضیم خط عملم اصلا دید نداره معلوم نیست
با فرقانی سزارین کردم و عالی بود دستش خیلی سبک بود
من سزازین اختیاری تو تهران اومد برام انحام داد فوق العاده بود راضی ام ازش
من طبیعی باهاش بودم عالی بود خیلی بهم روحیه داد....مزخرف ترین دکتر هم مطهری
واقعا عالی بود، خدا خیرشون بده. اصلا خط بخیه ام معلوم نیست. خیلی تمیز انجام داده. زمان عمل هم خیلی کوتاه بود
من یکی ازدوستام هردو زایمانش رودکترباقری انجام داد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.