۱۰ پاسخ

وای چن ساله دلم. اش رشته میخاد

یاد روزی افتادم که زیر بارون این موش آب کشیده رسیدم خونه مامانم برام آش داغ آورد خوردم بعدم همون جا کنار بخاری دراز کشیدم و خوابیدم خیلی عکست حس خوبی بهم داد

درخواست بده

کاش یکی پرتم می کرد تو عکس🥹

وایی نه ....با روح وروان من بازی نکن 😍❤️🥹

عجب عكسييييييييي 🥹😭🌱

آخ آخ کاش اون موقع ها بودیم

آخ آخ آخ حیف که قدر ندونستیم

یادش بخیرررررر
از صدافرین که خودم داشتم بگم از متن زیبات بگم یا از تصویر قشنگت کجا بردیمون ب دوره ۶۰ اخ کودکی کجایی

یادش بخیر
چ تصویر دلنشینی یادش بخیر کارت آفرین 😊😊🥹🥹

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو ۴ سالگی