۴ پاسخ

اوووو به این راحتیا باز نمیشهههه

من 35 هفته ی سانت بود هنوزم ی سانته🥴🥴🥴🥴ورزشم میکنم پیاده روی هم میرم

اگ ورزش نکنی دوهفته

من بارداری دومم رفتم بیمارستان گفت دوسانت باز شده،پیاده روی کردم تو حیاط بیمارستان نیم ساعت نگذشته بود که زایمان کردم،البته درد داشتم

سوال های مرتبط

مامان ریهام🤰🏻🎀 مامان ریهام🤰🏻🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان مارال 🧚‍♀️🍄 مامان مارال 🧚‍♀️🍄 ۱۱ ماهگی
مامان امیر محمد مامان امیر محمد روزهای ابتدایی تولد