من هرچقدر هممراعات کرردم خوب نشدم ولی فقط پله رعایت میکردم حالم خوب بود
من خیلی مراعات میکردم اوایل. بعد تو چهارو نیم ماه که شدم دیگه گفتم اگر خودم کارامو نکنم بدرد نمیخوره. ولی اره نمازو نشسته میخونم. کارای سنگین هنوزم ک هنوزه انجام نمیدم. بچمو ک پنج سالشه قبلا بغل میکردم الان نه. نزدیکی نمیکردم .اما الان انجام میدیم خدایی نمیشه گناه داره شوهرم از شهر دیگه بنده خدا میاد کارش اونجاست بعد بدون هیچی بره؟🤦😆 پله کم میرم الان.
نزدیکی نمیکنم اصلا توالت فرنگی استفاده میکنم نماز روی میز نماز میخونم فعالیت لگنی زیاد ندارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.