۸ پاسخ

من از بدو تولد مولتی میدم

من دخترم رفلاکس داره بردم دکتر گفت آ د تشدید میکنه رفلاکس رو بهش مولتی ویتامین داد و گفت وزنشم کمه بهتره مولتی بدی
منم یروز مولتی میدم یروز آ د

تا ۶ماهگی آد بعد ۶ ماه مولتی و اهن اونایی ک دکتر بهشون زود داده یا کم وزنن یا زود متولد شدن

زوده به کلیهاش فشار میاد

بعد از شش ماهگی میده مگه بهداشت نمیبری بهداشت خودش به وقتش میده

مولتی ویتامین بعد۶ماهگی میده

چند ماه اول فقط اد میدن چون مولتی ویتامین سنگینه

هنوز زوده برای مولتی

سوال های مرتبط