دخترم ی ذره ابریزش داره مشکلی نداره واکسنشو یزنم
برا پسر من دو تا تزریقی و دو تا خوراکی بود
ی خوراکی ی تزریقی
دو تا تزریقی دوتا خوراکی همون واکسنای چهار ماهگین تکرار شدن من سوال کردم ازشون
یدونه عزیزم.
خانومامن یه گروه مامانادارم که توش کلی تجربه هست اگرخواستیدشمام به مابپیونیدبه آیدی زیرپیام بدیدروبیکا
@M81mm78hm0098
من تازه واس پسرم زدم قبلا دو تا تزریقی بود الان دو تا رو یدونه کردن دو تام خوراکیه
دو تا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.