سلام خانوما میگم من ازمایش D3 دادم ببینین چطوره متوجه نمیشم🥲

تصویر
۶ پاسخ

خوبه باید بین ۲۰ تا ۱۰۰ باشه برای شما خوبه

خیلی خوبه مال من ۱۵ خیلی کمه روزی ی دونه دو هزار میخورم

خوبه عزیزم نرماله اما بهتره روزانه ویتامین دی دوز1000 بخوری

خوبه خانومی

روزانه هزار میلی هم بخور

عالیه

سوال های مرتبط

مامان فسقلی هام💙🩷 مامان فسقلی هام💙🩷 ۶ ماهگی
مامان دلوین❤️ مامان دلوین❤️ ۹ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان گردو💙💙 مامان گردو💙💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری