۳ پاسخ

واسه منم شبیه شماس ولی پایین تر فقط ناشتا ۶۰ بودم بعد از یک ساعت ۱۲۶ ،۴۵،۸۶ خوبه غش نکردیم😅

نباید انقد پایین باشه ،تو اولین فرصت ب دکترت نشون بده

اره خیلی پایینه. دیگه دکترت باید نظر بگه

سوال های مرتبط

مامان ☁️اَبرا خانوم☁️ مامان ☁️اَبرا خانوم☁️ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نفسم🩷 مامان نفسم🩷 ۳ ماهگی
مامان مامان امیرعلی مامان مامان امیرعلی ۴ ماهگی
مامان آقا ایلیا👶🏻 مامان آقا ایلیا👶🏻 ۷ ماهگی
مامان ATRIN مامان ATRIN ۹ ماهگی
مامان شاهانی مامان شاهانی ۳ ماهگی
مامان عسلم🤍 مامان عسلم🤍 ۶ ماهگی
مامان آرین مامان آرین هفته سی‌وهشتم بارداری