و دوباره ازمایش قند🥲

تصویر
۴ پاسخ

آزمایشگاه اسپید رفتی خوبه زود جوابش میده

علائمت چیه منکه ۴ بار ازمایش دادم ۹۳ هس 🥲فردام گلوکز دارم

مگه چند بار دادی

پودر خوردی دراز بکش من هرچی راه میرفتم یا می‌نشستم حالم بیشتر بد میشد

سوال های مرتبط

مامان مامان امیرعلی مامان مامان امیرعلی ۴ ماهگی
مامان ATRIN مامان ATRIN ۹ ماهگی
مامان شاهانی مامان شاهانی ۳ ماهگی
مامان عسلم🤍 مامان عسلم🤍 ۶ ماهگی
مامان آرین مامان آرین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آقا ایلیا👶🏻 مامان آقا ایلیا👶🏻 ۷ ماهگی
مامان نی نی🤰🍼 مامان نی نی🤰🍼 هفته بیست‌وهفتم بارداری