چند هفته رفتین ازمایش قند؟🥲

۹ پاسخ

از ۲۴ تا ۲۸وقت داری

من ۲۶ و ۲ روز میخوام برم

۲۴هفته

من ۲۴ هفته رفتم

برامن 24 هفته و 3 روز زده

۲۵هفته

سلام عزیزم ببین فعلا به فکر این نباش برگردی اوضاع تهران زیاد جالب نیست منم هی میگم بزارم برگردم تهران ولی نمیشه ،تا ۲۸ هفته هم وقت داره ازمایشش

درست۲۴

من 25 هفته 1 روز

سوال های مرتبط

مامان زینب گلی مامان زینب گلی ۹ ماهگی
مامان گون آی مامان گون آی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان گوگولی🪿🩵🧸 مامان گوگولی🪿🩵🧸 ۱ ماهگی
مامان سامیار مامان سامیار هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ارسلان و آرش مامان ارسلان و آرش هفته سی‌وششم بارداری
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان تیام مامان تیام روزهای ابتدایی تولد
مامان ایلماه مامان ایلماه هفته سی‌ام بارداری
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۱۱ ماهگی