خانما شماها چند هفته برای آزمایش قند رفتین؟؟

۵ پاسخ

من ۲۶هفته رفتم تا ۲۸هفته وقت داری بری

گفته ۲۴ ۲۵ بیا بنویسم

منم ب خاطر تعطیلات نشد برم فردا میخام برم بدم 😕

من تازه وارد ۲۴ شدم دکترم گفت ۲۴ تموم شد برو

من چون تعطیلات عید افتاد فردا میرم ۲۶هفته و ۶روزم ولی شنیدم از ۲۴تا ۲۸هفته وقت هست

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان تیام مامان تیام روزهای ابتدایی تولد
مامان زینب گلی مامان زینب گلی ۹ ماهگی
مامان آرین مامان آرین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ایلماه مامان ایلماه هفته سی‌ام بارداری
مامان گون آی مامان گون آی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 ۱ ماهگی
مامان سامیار مامان سامیار هفته سی‌وششم بارداری