۱۶ پاسخ

خوشمزه اس نگران نباش

دو روز دیگه میرم سونوگرافی انجام بدم لطفاً واسم دعا کنید پسر باشه🥺

۲۴هفته و یکروز

ن عزیزم بدون اون اصلا فایده ی نداره

من فردا میدم، ۲۴ هفته و ۳ روز

۲۵ هفتگی..گلم اگه دیابت نداری محلول عین سن ایچ میمونه

۲۶هفتگی
من پودر رو‌نخوردم‌فقط یکبار ناشتا خون گرفتن ازم‌یکبارم دو ساعت بعد صبحانه

من دکترم گفت صبحانه ی شیرین بخور

26هفته
با آب سرد حل کن خیلیم بد نیست
یکم شیرینه فقط

۲۶ هفته

من فردا میدم ن نمیشع باید بخوری

من ۲۴ هفته قراره بدم بدون محلول
دو مرحله ای یه بار ناشتا بعدش صبحونه بخورم یه ساعت بعدش دوباره آزمایش بدم
به دکترتون بگین بجای سه مرحله همین دو مرحله ای رو براتون مینویسه

محلوله اونقدرا هم بد نیست که نشه تحمل کنی

نه عزیزم نمیشه
من ۲۵هفتگی

۲۶ هفته و یک روز

من ۱ اذر میدم که میشم ۲۴ هفته و ۳ روز.

سوال های مرتبط

مامان محمدحسین وتودلی مامان محمدحسین وتودلی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آرین مامان آرین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نفسم🩷 مامان نفسم🩷 ۳ ماهگی
مامان مامان امیرعلی مامان مامان امیرعلی ۴ ماهگی
مامان دوقلو ها💙🥰. مامان دوقلو ها💙🥰. ۴ ماهگی