منبا خرما قاطی میکنم بجه هام میهورن
یا با شیره
من با خرما رو هسته شو میگیرم
بعد گردش میکنم ميندازم ت ارده خرما خوب ک قاطی میشه بعد میزارم ت ی ظرف ارده اضافی گرفته شه بعدش روشو با نارگیل و کنجد تذیین میکنم میدم ب پسرم خیلی نمیخوره ولی یکی دوتا میخوره
راستش من خودم میخورم ارده با شیره انگور 😄
با خرما یا شیره انگور
من باخرما قاطی میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.