۵ پاسخ

منبا خرما قاطی میکنم بجه هام میهورن
یا با شیره

من با خرما رو هسته شو میگیرم
بعد گردش میکنم ميندازم ت ارده خرما خوب ک قاطی میشه بعد میزارم ت ی ظرف ارده اضافی گرفته شه بعدش روشو با نارگیل و کنجد تذیین میکنم میدم ب پسرم خیلی نمیخوره ولی یکی دوتا میخوره

راستش من خودم میخورم ارده با شیره انگور 😄

با خرما یا شیره انگور

من باخرما قاطی میکنم

سوال های مرتبط