خیلی ساده،نکش!
حتما ذغالش خوب نمیگیره
بزار روگاز نصفش ک قرمزشد درار بزار تو منقل و دورش زرورق بزار بعدازچنددقیقه کاملا قرمز و اتیشی میشه
نمک بپاش روش
از زغالته احتمالا😬🤣
یا ذغالت خیس شده قبل گذاشتن یا ذغالت خوب نبوده
ذغال چینیه؟
من که نمیکشم ولی شوهرم زغالش جکسون باشه سردرد میشه
رفیقتو عوض کن😂😜
زغالت خوب میگیره ؟؟ احتمالا از زغاله
ذغال ش عوض کن به درد نمیخوره
ماهم یبار خریدیم سر درد میداد بردیم پس دادیم یکی دیگه گرفتیم
یا نمیزاری خوب سفید بشه کامل بعد روی ذغال یکم نمک بزن خامی ش بگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.