۹ پاسخ

خیلی ساده،نکش!

حتما ذغالش خوب نمیگیره
بزار روگاز نصفش ک قرمزشد درار بزار تو منقل و دورش زرورق بزار بعدازچنددقیقه کاملا قرمز و اتیشی میشه

تصویر

نمک بپاش روش

از زغالته احتمالا😬🤣

یا ذغالت خیس شده قبل گذاشتن یا ذغالت خوب نبوده
ذغال چینیه؟

من که نمیکشم ولی شوهرم زغالش جکسون باشه سردرد میشه

رفیقتو عوض کن😂😜

زغالت خوب میگیره ؟؟ احتمالا از زغاله

ذغال ش عوض کن به درد نمیخوره
ماهم یبار خریدیم سر درد میداد بردیم پس دادیم یکی دیگه گرفتیم
یا نمیزاری خوب سفید بشه کامل بعد روی ذغال یکم نمک بزن خامی ش بگیره

سوال های مرتبط