۲ پاسخ

عزیزم برو دکتر سونو انجام بده
منم هفته قبل درد پریودی تو کمرو دلم داشتم رفتم 6میل دهانه رحم باز شده بود سرویکسم شده بود 19
ولی با شیاف فعلا فانلینگه رفع شده

حتما برو دکتر من اینجور بودم ۷میلی دهانه رحمم باز شده بود خبرنداشتم
کوچکترین دردم داشتی برو دکتر
سرکلاژی؟

سوال های مرتبط