از لحاظ اینکه نینی دیگه جاش سفت شده هفته ۱۲
از لحاظ اینکه بدنیا بیاد زنده میمونه با دستگاه هفته ۲۶
از لحاظ اینکه بدون دستگاه زنده میمونه هفته ۳۶
من فک کنم از ۳۵ به بعد امن باشه
ولی بازم معلوم نیست هرکی یچی میگه
من۳۶ هفته ام هر چقد اومدم جلو امنیت ندیدم تا موقعی ک واقعا زایمان کنم همون ۳۸ هفته
دکتر من گفت سی
37هفته 5روز هفته امن مگن
فکر میکنم ۳۷ به بعد رو میگن هفته امن
از ۳۶ به بعد
فک کنم ۳۴به بعددیگه که بچه کامل میشه تقریبا میگن هفته امن
والا ما هم نمیدونیم من دو هفته دیگه زایمانمه هفته امنی ندیدم 🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.