خانما هفته ی امن یعنی چی و به چند هفتگی میگن امن؟؟؟

۹ پاسخ

از لحاظ اینکه نینی دیگه جاش سفت شده هفته ۱۲
از لحاظ اینکه بدنیا بیاد زنده میمونه با دستگاه هفته ۲۶
از لحاظ اینکه بدون دستگاه زنده میمونه هفته ۳۶

من فک کنم از ۳۵ به بعد امن باشه
ولی بازم معلوم نیست هرکی یچی میگه

من‌۳۶ هفته ام هر چقد اومدم جلو امنیت ندیدم تا موقعی ک واقعا زایمان کنم همون ۳۸ هفته

دکتر من گفت سی

37هفته 5روز هفته امن مگن

فکر میکنم ۳۷ به بعد رو میگن هفته امن

از ۳۶ به بعد

فک کنم ۳۴به بعددیگه که بچه کامل میشه تقریبا میگن هفته امن

والا ما هم نمیدونیم من دو هفته دیگه زایمانمه هفته امنی ندیدم 🤣

سوال های مرتبط

مامان فاطمه زهرا🥰😍 مامان فاطمه زهرا🥰😍 ۵ ماهگی
مامان آقا آروین مامان آقا آروین روزهای ابتدایی تولد
مامان مهدی‌یار مامان مهدی‌یار ۵ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ام بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ونهم بارداری
مامان سامیار💙 مامان سامیار💙 ۷ ماهگی
مامان آواوتودلیم💙💜 مامان آواوتودلیم💙💜 ۶ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وششم بارداری
مامان زهرا خانم مامان زهرا خانم روزهای ابتدایی تولد