هفته امن بارداری چند هفته به بده؟؟؟؟؟

۷ پاسخ

والا تموم هفته ها پر از استرس و نگرانی هست هیچ امنیتی نیس به نظر من 😥😒

دکتر من گف ۳۲هفته به بعد نگرانی کمه چون اگه بدنیا بیاد زنده میمونه

از ۳۰ به بعد دستگاه نمیره ۳۴ب بعد تپلی تره

به نظرم از ۳۳ به بعد بچه میمونه دیگه میره دستگاه فقط

قبل از ۳۷ نوزاد نارس محسوب میشه ،۳۷ به بعد خوب کامله وهمه چیش سرجاشه ولی از هفته ی ۳۵ هم زایمان کنه آدم خطرناک نیست بچه فقط دستگاه ممکنه بره

۳۶ کامله کامله دیگه

۳۷ هفته که بچه کامل شده

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آراد مامان آراد ۲ ماهگی
مامان جوجه💙 مامان جوجه💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فسقلی🧸✨️ مامان فسقلی🧸✨️ ۲ ماهگی
مامان نی نی ایلیا مامان نی نی ایلیا روزهای ابتدایی تولد
مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 ۱ ماهگی
مامان سامیار💙 مامان سامیار💙 ۷ ماهگی
مامان آراد مامان آراد ۶ ماهگی
مامان ني ني مامان ني ني هفته سی‌وسوم بارداری