والا تموم هفته ها پر از استرس و نگرانی هست هیچ امنیتی نیس به نظر من 😥😒
دکتر من گف ۳۲هفته به بعد نگرانی کمه چون اگه بدنیا بیاد زنده میمونه
از ۳۰ به بعد دستگاه نمیره ۳۴ب بعد تپلی تره
به نظرم از ۳۳ به بعد بچه میمونه دیگه میره دستگاه فقط
قبل از ۳۷ نوزاد نارس محسوب میشه ،۳۷ به بعد خوب کامله وهمه چیش سرجاشه ولی از هفته ی ۳۵ هم زایمان کنه آدم خطرناک نیست بچه فقط دستگاه ممکنه بره
۳۶ کامله کامله دیگه
۳۷ هفته که بچه کامل شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.