بچه ها هفته امن چند هفته به بعده؟؟؟

۹ پاسخ

36/37 ولی هفته 37دیگ بچه کامله اگرم دنیا بیاد دستگاه نمیره

دکتر من گفت ۳۴

۳۶ ببعد

تو گهواره که زده ۳۶هفته دیگه نمیدونم

۳۴به بعد دکترم گفت دیگه نمیدونم

فکرکنم 34 به بعد... من 34 هفته و 5 روز زایمان کردم بچم یه هفته دستگاه بود

چهل ب بعد🤣

هیچ وقت امن نی😅

فک کنم ۳۶ ب بعد

سوال های مرتبط

مامان زهرا خانم مامان زهرا خانم روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته سی‌وششم بارداری
مامان اِلارا🎀🧸 مامان اِلارا🎀🧸 ۴ ماهگی
مامان آواوتودلیم💙💜 مامان آواوتودلیم💙💜 ۶ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وششم بارداری
مامان ماه‌کوچولو💙^^! مامان ماه‌کوچولو💙^^! ۶ ماهگی
مامان سبحان مامان سبحان ۶ ماهگی
مامان آراد مامان آراد ۲ ماهگی
مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 ۱ ماهگی
مامان فاطمه زهرا🥰😍 مامان فاطمه زهرا🥰😍 ۵ ماهگی