خانم ها هفته امن چند هفته است ؟

۷ پاسخ

ببین بزار برات توضیح بدم
همه چی به بچه ربط داره مثلن میبینی یکی۳۵یا۳۶ زایمان کرده ولی بچه حتا دستگاه هم نرفته🤏🏻بچه وزنش اوکی باشه ریه تشکیل شده باشه همه چی نرمال باشه مشکلی نیست

۳۷دیگه هفته امنه

۳۷ هفته به بعد زایمان اوکی هست
قبل ۳۷ میشه زایمان زود رس که باید حواست به علائم باشه حتما

از ۳۶ هفته و ۳ روز امنه

همین که شما هستی ۳۴هفته💗

۳۷ هفته به بعد

هفته امن نیس فک کنم 🤣😐

سوال های مرتبط

مامان آواوتودلیم💙💜 مامان آواوتودلیم💙💜 ۶ ماهگی
مامان آراد مامان آراد ۲ ماهگی
مامان فسقلی🧸✨️ مامان فسقلی🧸✨️ ۲ ماهگی
مامان سبحان مامان سبحان ۶ ماهگی
مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 ۱ ماهگی
مامان فاطمه زهرا🥰😍 مامان فاطمه زهرا🥰😍 ۵ ماهگی
مامان سامیار💙 مامان سامیار💙 ۷ ماهگی
مامان آراد مامان آراد ۶ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وششم بارداری