۳۴ به بعد
بمن گفتن از ۳۷ هفته ب بعد دیگ تو دستگاه نمیره
موقعی که زاییدی
میگن ۳۲ هفته ب بعد امن حساب میشه از ۳۷ هم دستگاه نمیره
انقدر تو گهواره این چند روز دیدم زود زایمان کردن ترس گرفتم☹هرکسی مییبنی ۳۴ هفته زایمان کرده🥲
برا ما دوقلو ها بعد ۳۵
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.