دکتر من گفت تا سی برسونی از هیچی نترس
دکتر من گفت ۳۲ به بعد، گفت زیر ۳۲ اصلا فکرشم نکن🥲
تا وقتی زایمان نکنیم فکر نکنم هفته امنی وجود داشته باشه 😅😂
36 و 4 روز به بعد
دکترا میگن ۳۶ هفته ب بعد...ولی بنظرم تا زایمان نکنی هفته ی امنی در کار نیست 😂
فکر کنم میگن ۳۲هفته به بعد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.