ببخشيد هفته امن چند هفته هستش؟ك

۶ پاسخ

دکتر من گفت تا سی برسونی از هیچی نترس

دکتر من گفت ۳۲ به بعد، گفت زیر ۳۲ اصلا فکرشم نکن🥲

تا وقتی زایمان نکنیم فکر نکنم هفته امنی وجود داشته باشه 😅😂

36 و 4 روز به بعد

دکترا میگن ۳۶ هفته ب بعد...ولی بنظرم تا زایمان نکنی هفته ی امنی در کار نیست 😂

فکر کنم میگن ۳۲هفته به بعد

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وششم بارداری
مامان آراد مامان آراد ۲ ماهگی
مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 ۱ ماهگی
مامان سامیار💙 مامان سامیار💙 ۷ ماهگی
مامان آراد مامان آراد ۶ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وششم بارداری
مامان فسقلی🧸✨️ مامان فسقلی🧸✨️ ۲ ماهگی
مامان آواوتودلیم💙💜 مامان آواوتودلیم💙💜 ۶ ماهگی