سلام ببخشید ترشح شیر از چند هفته هستش؟

۹ پاسخ

از ۱۴ هفته داشتم
الانم بیشتر شدع

من اصلا نداشتم ولی دیروز برای اولین بار از سینه چپم زیاد اومد دیگه نیومد خداروشکر🤦‍♀️

شماها خود ب خود میومد؟

فشارش بدم ببینم چیزی میاد یا نه

برامن اصلا هنوز نیومد

برای منم اصلا ترشح نداره نگران کم شیر نباشم
ای جان ان شاالله بسلامتی برای ما هم دعا کنید

من فردا سزارین میشم هیچ ترشحی نداشتم تا الان🫣

برا من از ۲۸ هفته

برای من از 20 هفته اومد

سوال های مرتبط

مامان ني ني مامان ني ني هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آیدا مامان آیدا روزهای ابتدایی تولد
مامان آیسان مامان آیسان روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد