خانم ها هفته امن بارداری چنددهفته هست

۵ پاسخ

همین که تو توشی

۳۷ هفته

من سي و هفت هفته و يك روز زايمان كردم سالم و كامل و بدون دستگاه بود

هفته امنی تو بارداری ندیدم توی این ۳تا بارداریم🤣🤣🤣🤣
همش پر از چالش بوده

هیچ هفته 😂

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مهدی‌یار مامان مهدی‌یار ۵ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین هفته سی‌ونهم بارداری
مامان فسقلی🧸✨️ مامان فسقلی🧸✨️ ۲ ماهگی
مامان اِلارا🎀🧸 مامان اِلارا🎀🧸 ۴ ماهگی
مامان ملکه🩷🩷🩷 مامان ملکه🩷🩷🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ویهان و نویان❣️ مامان ویهان و نویان❣️ هفته سی‌وهفتم بارداری