خانما برای سرما خوردگی استامینوفن ۵۰۰ میتونم بخورم ؟

۶ پاسخ

والا من شربت هیدارمین ساده گرفتم خوردم دوتا دری وقتی دیدم رو بچه تاثیر گذاشت و تکون نمیخوره دیگ ترسیدم نخوردم با سوپ و آب جوش عسل و آبلیمو خودمو خوب کردم

نه اصن گوش نده نری نخوری استامینیفون 500 خیلی خطر داره

نه ۳۲۵ فقط

۳۲۵ نه

بله بدون کدئین باشه البته

آره میتونی

سوال های مرتبط

مامان دوقلو🧿 مامان دوقلو🧿 روزهای ابتدایی تولد