ولا من اصلا هیچ شتکم له ندا دوای 5روژ نیوکی بر بووه
نابی هیچی لی بدیت ابی بو خوی بکویت
بعضیا زیر ۱۰ بعضیا مثل پسر من ۱۱ روزگی .
اگه دوست داری زیر ۱۰ روز بیفته روزی دو بار یکم شیر خودتو بدوش رو نافش زود میفته فقط زیر ۳ روز نباشه
عزیزم نیازی نیست سریع خودش میوفته دخترمن زیر یک هفته افتاد
اصلا هیچی نزن دست هم هم نباید بزنی
خودش میفته خود به خود. برا هرکی فرق داره
برا بچه من و ابجی هام 7 روزه افتاد.
نه هیچی نزن خودش میفته
هیچی نباید بزنی.بند ناف عفونت کنه از داخل، کار ب بستری میکشه.مال یکی ۳ روزه میفته مال یکی دو هفته ای.مال پسر من ۱۲روز طول کشید.
پودر بچه منسوخ شده چیزی نزن خودش خشک میشه میفته
نباید چیزی بزنی
خودش باید بیفته نیازی نیست چیزی بزنی
نه پودر بچه خوب نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.