سلام دوستان من از ظهر هی زیره شکمم یه خورده میگیره ول میکنه طبیعیه؟

۳ پاسخ

منم داشتم این هفته بیشتر شده
ب دکترم گفتم میگه طبیعیه بچه داره از لگن خارج میشه کمکم بخاطر اونه
نمیدونم 🫠

نینیه

واییی منم دوروزههه انگار میگیره سفت میشه انگار انقباض رحمی
زدم ذربین میگه بخاطر رشد بچس نمیدونم ☹️☹️

سوال های مرتبط