این قشنگه برای از بیمارستان میارمش

تصویر
۱۰ پاسخ

اینا خیلی قشنگه ولی برای بیرون کرییر بگیری بهتره چون ممکنه گیر کنه به جایی هم پاره میشه هم کثیف

اوخیییی

بنظرم من بلااستفادس
چ کاریه برا یه بیمارستان تا خونه اینو بخری
کریر خیلی بهتره و کاربردی
با این ک نمیشه بچه رد ببری دکتر
بهداشت...

اره خیلی قشنگه😍

عالیه من ستش گرفتم

سنگین نیست اینا

خیلی نازه چقد قیمت؟

اره عزیزم😍

نیکی و پرسش؟؟؟😉🥰

اره🫢

سوال های مرتبط

مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی
مامان رقیه 💕🤱🏻 مامان رقیه 💕🤱🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقلیم🎀 مامان فسقلیم🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان Aymah🩷🤰 مامان Aymah🩷🤰 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 𝕄𝕒𝕙𝕕𝕚𝕪𝕒𝕣 𝕜𝕙𝕒𝕟🥹🧿💙 مامان 𝕄𝕒𝕙𝕕𝕚𝕪𝕒𝕣 𝕜𝕙𝕒𝕟🥹🧿💙 ۱۰ ماهگی