۳ پاسخ

نه من فقط اولش که گذاشتن رفتم سونو تا ببینن سرجاشه یانه

نمی‌دونم.
ولی من الان یکماه که ایودی دارم همچنان خونریزی دارم دیگه خسته شدم!🤦‍♀️

فکر کنم تا زمانی که درد و خونریزی نداشته باشیم لازم نباشه

سوال های مرتبط

مامان آراد لیانا 🩵🩷 مامان آراد لیانا 🩵🩷 ۴ ماهگی
مامان همتا هاتف مامان همتا هاتف ۳ سالگی