۴ پاسخ

خب عزیزم بدوش تو شیشه شیر بریز بده بخوره

ی سری مراکز هست من تو اصفهان رو سراغ دارم، کمک میکنن برای شیردهی و جلوگیری از خشک شدن
اموزش میدن
ببین سمت شما نیست؟
و یکی من قرص لاکتاول روزی دوتا و قطره شیرافزا هفته ای یبار ۲۵ قطره میخورم
سینم نوک نداشت بچم درست نمیگرفت همشم زخم بود از رابط استفاده کردم خیلی راحت شده براش انگار شیشه شیره

بدوش با شیشه بهش بده تا هر موقع شد خشکم شد فدای سرت
مهم اینه که تلاش خودتو کردی
منم خودم درگیرم

حس میکنم مادر خوبی نیستم براش

سوال های مرتبط