خانما
آتلیه یا جشن دندونی بگیرم

۴ پاسخ

حتما اتلیه اش من برای دخترم اولم نپخته برای اینم نمیشدم ولی اتلیه میبرم

مگه دندون درآورده

ببرش آتلیه بعدا ببینه دوست داره جشن و که خودش نمی تونه لذت ببره بقیه لذت میبرن

ببرش آتلیه و آش بپز پخش کن مهمونی نگیر

سوال های مرتبط

مامان جوجه ی من🐣🩷 مامان جوجه ی من🐣🩷 ۹ ماهگی
مامان 👑هامین👑 مامان 👑هامین👑 ۱ سالگی
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق هفته یازدهم بارداری