۳ پاسخ

دندونش درآمده مبارکه علایمش چی بود من بچم خیلی اذیت میشه اب دهنش می‌ریزه یه هفته هی بی‌قراره تب داره به زورمیخوابونمش اصلاخیلی خستم غصشومیخورم

من فقط اش پخش کردم به نظرم بهتره

گلم یه جشن خودمانی بگیر پدرمادر خودت وهمسرت.یه کیک کوچولوهم بگیربایکم تزیین خونه تاچندتاعکس بندازی یادگاری بمونه.آش هم بپز

سوال های مرتبط

مامان پناه جون مامان پناه جون ۷ ماهگی