۸ پاسخ

طبیعیه
منم خیلی شدید ریزش دارم
تمام کف خونه پر از مو هست
کاریشم نمیشه کرد متاسفانه🥲

ایدی ایتاشون @om_abass

اگه بقیه ام میخواید میتونید استفاده کنید من که راضیم از شامپوهاشون

منممممم واسه من خیلی زود شروع شد

من ی شامپویی دارم که واسه ریزش مو خیلی خوبه
شامپو کندش و رزماری
طبیعی هستش
دونه ایی ۱۲۰ تومنه ولی خب خیلی خوبه
قم هست ارسالم دارن

منم همینم انقد میریزه میترسم کچل بشم 🥲

موهای منم خیلی میریزه ... من شنیدم میگن وقتی بچه خوب مامانشو بشناسه موهاش میریزه😂

دکتر ب من گفت تا6ماه همینه

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو ۱ سالگی