۵ پاسخ

من تااول۳ماه هماتنیک مخوردم چون کمخونم،یک ذره مریخت دگ ول کرد قرصارو الان شدیدمریضه

منم هیجی نمونده انقدر که 3 هفته هست داره میریزه

نه من اصلا ندارم

مادرم میگه بچه ک میخواد بشناست موهات میریزه
فکر میکنم درست باشه چون دو هفتس میریزه

منم ریزش مو دارم نمیدونم چی بخورم خوب شه

سوال های مرتبط