خواهر عزیزم این قرصها فایده نداره چون یه مدت مصرفش میکنی شاید ریزشش کم بشه ولی اگه مصرفش نکنی دوباره مثل اول میشه.احتمالا تیروئید نداری؟؟
من مشاور درمانگر طب سنتی هستم بیا روبیکا اونجا عکس زبانت رو ناشتا بفرست همراه قد ووزنت.مطمئن باش با ۲دوره پاکسازی بدنت مشکل موی سرت حل میشه
من خریدم ولی هنوز استفاده نکردم
من قبل از بارداریم موهام ریزش شدیدی داشت خیلی زیاد وسط سرم برق میزد پوست سرم معلوم بود خالی شده بود سرم وقتی باردار شدم تا ۴ماه اول همین بودم بعدش که نوبت رسید به خوردن قرص مولتی وآهن
یک ماه که گذشت کاملا ریزش موهام قطع شد یعنی درحد دوتار مو به زور تو شونمه انقدر زوق زده شدم موهام برگشت ریزشم قطع شد هنوزم دارم ادامه میدم مولتی و آهنو باهم روزی دوتا آهن میخورم یک هم مولتی هفته ای یدونه ویتامین دی
همه اینا از کمبود ویتامینه سر وقت بخوری حله
از منم بد قلق تر فکر کنم کسی باشه انقدراز قرص بدم میاد شوهرم مسخرم میکنه میگه خشاب گلوله داری میزاری تو دهنت
قشنگ تو حلقم میزارم بعد قورت میدم
اما همونجوری میخورم چون جواب گرفتم خوشحالم
اره عاليه جلوي ريزش مو رو ميگيره اما بايد دوره اش رو كامل كني
خوبه ولی اصلش کم پیدا میشه
مولتی ویتامین بخور
اونم خیلی تاثیر داشت برای من
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.