ازاین دادید برای یبوست بچه ها

تصویر
۲ پاسخ

پسیلیوم هست دیگه بزرگترها هم میخورن اب زیاد بهش بده با این

شربت انجیر بگیر ۳ سی سی هر ۸ ساعت نیاز به پودر و اینا نیست

سوال های مرتبط

مامان 💫💫💫💫 مامان 💫💫💫💫 ۲ سالگی
مامان ابوالفضل💙👑 مامان ابوالفضل💙👑 ۲ سالگی