سلام‌خانما برای یبوست بچه چی خوبه؟؟

۶ پاسخ

انجیر خیس شده
آلو گوجه
روغن زیتون

انجیر کدو حلوایی خاکشیرآلو با آب گرم آب هویج

اگر تمامی راه های تغذیه ای رو پیش گرفتی و درست نشد شیاف گلیسیرین بازم اگه نشد پودر پیدرولاکس اخرین راه نجاته😂🤦🏻‍♀️

زیتون بده بخوره.

روغن زیتون بریز تو غذاش خیلی خوبه
ی پودر هم هست تو داروخونه اونم خیلی خوبه

کدوحلوایی عالیه حلواش بپزمعجزس

سوال های مرتبط

مامان 🌞Ahoura🍁Nora مامان 🌞Ahoura🍁Nora ۱ سالگی
مامان جوجه مامان جوجه ۲ سالگی
مامان محمد طاها مامان محمد طاها ۱ سالگی
مامان ایهان کوچولو مامان ایهان کوچولو ۲ سالگی
مامان دیاکو جانم👶🏻♥️ مامان دیاکو جانم👶🏻♥️ ۱ سالگی