پوشک چه سایز و مارکی بببرم بیمارستان

۸ پاسخ

من میگم از چندتا مارک فله‌ای بخر (یه بسته نگیر) اونجا می‌فهمی کدوم بهش می‌سازه و قواره‌اش به نی‌نی می‌خوره. از بعدش دیگه برو بسته‌ای از همون بخر.

اگ صفر خریدی بسته کوچیک بخر

سایز صفر مای بیبی یا مولفیکس

مولفیکس سایز ۱

مولفیکس سایز صفر

سایز صفر مارک مای بی بی

من مای بیبی سایز ۱ گرفتم ببرم وزن بچه اگه ۳کیلوعه ۱ ببر اگه زیر ۲۵۰۰ ۰ ببر

مولفیکس سایز
۲تا۵کیلو

سوال های مرتبط

مامان فندق🥰 مامان فندق🥰 روزهای ابتدایی تولد
مامان آرسام مامان آرسام روزهای ابتدایی تولد
مامان دل آرا و ملیکا♥️ مامان دل آرا و ملیکا♥️ ۴ ماهگی
مامان بستنی قیفی🩷 مامان بستنی قیفی🩷 ۳ ماهگی