خانما برا بیمارستان پوشک سایز چند و چه مارکی خریدید؟

۹ پاسخ

من ی بسته صفر خریدم.
حس میکنم کافی باشه،
برند مای‌بی‌بی

عزیزم من چون بچم ریزس سایز صفر گرفتم
سایز صفر فقط مای بیبی داره
و برای بچه های زیر 3 کیلوه

سایز صفر مای بیبی

دختر من ۳۱۶۰ بود ولی صفر اندازشه طرح جدید کش دارن بگیرین قشنگ اندازه میشه یک بزرگه

سایز یک مولفیکس

من صفر مای بیبی خریدم اونی که تا ۳ کیلو هست

من فقط یه بسته سایز صفر گرفته بودم طبق پیام های اینجا
دخترم سه کیلو بود وزنش بازم باید سایز صفر بخرم فکر کنم تا یک ماهگی اندازش میشه

من صفر خریدم کوچیک بود
دیگه یک استفاده کردم
مارک مای بی بی

۱ مای بیبی خریدم

سوال های مرتبط

مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی
مامان نیلداخانم مامان نیلداخانم ۹ ماهگی