سلام خانما برای بیمارستان پوشک سایز چند و چه مارکی ببریم؟

۶ پاسخ

من ۱ مولفیکس خریدم

سایز صفر و یک مارک مای بی بی
الانم سایز صفر استفاده می کنم

من یک بردم مولفیکس

مای بی بی سایز یک
مای بی بی بهتره از بقیه احتمال حساسیتش کمتره
سایز یک با صفر چندان فرقی ندارع
صفر رو بیشتر برای نوزادهای نارس استفاده میکنن

من سایز ۱ مای بی بی

سایز صفر من مای بی بی بردم

سوال های مرتبط

مامان نیلداخانم مامان نیلداخانم ۹ ماهگی