سلام خانما برا بیمارستان پوشاک سایز ۰بگیرم یا۱؟
واینکه چه مارکی

۷ پاسخ

من سایز یک گرفتم مولفیکس

عزیزم سایز صفرو فقط مارک مای بی بیش هس
من 2 تا بستع 22 دوتایی صفر گرفتم 1 بسته سایز یک مای بیبی اگ حساسیت نشون نده همون مای بی بی میگیرم

سایز صفر مای بیبی

سایز یک مای بیبی بگیر

مای بیبی صفر بگیر

مای بیبی بگیر

بستكي ب وزن جنين داره ب نظرم يك بهتره برا ناف نيني

سوال های مرتبط