۳ پاسخ

عیب نداره تا هفت روزهم پی پی نکنه مهم نیست بعد هفت روز لازم دکتر ببری

من پسرم ۵روز یبار پیپی میکنه😐
اگه بیقراری نداره طوری نیست

😅عزیزم عیب نداره
هر چی کمتر دستشویی کنه چاق تر میشه

تا ۵/۶روز هم پی پی نکنه عادیه
بچه من هر دوروز یک بار پی پی میکنه

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۱۲ ماهگی