عیب نداره تا هفت روزهم پی پی نکنه مهم نیست بعد هفت روز لازم دکتر ببری
من پسرم ۵روز یبار پیپی میکنه😐
اگه بیقراری نداره طوری نیست
😅عزیزم عیب نداره
هر چی کمتر دستشویی کنه چاق تر میشه
تا ۵/۶روز هم پی پی نکنه عادیه
بچه من هر دوروز یک بار پی پی میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.