گرسنش نیست ؟ شیرخودتو میدی
یکم دیگه درست میشه صبور باش ماه بعدی بهتر میشن
به دکترش بگو شاید خدایی نکرده سنگ داشته باشه کلیه اش اگه یه دفعه جیغ های بدی میکشه
خب شاید گرسنشه,زیر پاش کثیفه،شاید داروی رفلاکسش بهش نیوفتاده گریه دلیل زیادداره،ببین پاهاش زخم نباشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.